Krig!!!!!!!

Nu har jag haft mötet och får fortfarande ingen hjälp med Jona,så nu är de krig!!

Efter att vi hade mötet i vår lägenhet så ringde biståndshandläggarna till socialen!!!Dom ringde till barnenheten och gjorde en oros anmälan på Jonathan om att han far illa,aldrig hört något sjukare i mitt liv!!!

sen ringde de en tant och sa att hon skulle placera jona i en foster familj fram tills jag mår bättre och kan bära honom.Förstår inte alls hur dom resonerar,allt jag vill är att få hjälp för att kunna vara med min son så mkt som möjligt och då säger dom att dom ska ta honom ifrån mig???

Verkligen bara trampa på dom som redan ligger!!!Tänkte liksom att nu har man varit med om tillräcklig och haft ett jobbigt år men att allt ska bli bra nu och att ja ska få hjälp att knyta starkare band med min son,men nej nu tjaffsar dom som alrig förr..Har spytt och inte alls mått bra den här veckan och imorgon ska jag på återbesök till sjukhuset.

Jona fyllde år igår men eftersom mötet var igår också blev dagen inte riktigt som jag tänkt mig.Blir bättre nästa år,tur att han e så liten...Imorgon sa vi ringa runt och försöka höra lite hur vi kan påverka det som händer just nu för dom kan bara glöma att dom ska få ta Jona.över min döda kropp,ja älskar min son och gör allt för att han ska få stanna där han hör hemma!!!!



dagen han fick reda på att jag kom hem från rehab!!


Mamma kärlek,2 dagar efter operation

Kommentarer
Postat av: Tant Jossan

Nu jävlar blir det krig! De där kärringarna kommer få som fan så fort du gjort din intervju!

2010-03-11 @ 06:40:49
Postat av: J.

Ge inte upp! Kan du klara av allt vad cancer innebär kan du kriga om din son. Tänker på dig och håller tummarna för att det ska gå bra.

J.

2010-03-11 @ 21:19:27
Postat av: Nathalie

Va fina ni är :)

2010-03-12 @ 17:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0