T bana

Började dagen med att åka in till karolinska för att göra en mr röntgen.Hade emblat och var väll förbered helt i onödan då dom inte behövde spruta in något kontrast medel alls=)

Sen tog jag mod till mig och satte mig på t banan för första gången med Jonathan.
Vi hade superkul både han & jag och det kändes som vi var ute på vår egna lilla upptäcksvärd...
Han somnade tyvärr innan vi kom fram till mammagruppen men han vaknade så fort vi var framme...
Det var jätte kul att träffa alla tjejer och på hemvägen fick jag sällskap till Tallkrogen...
Det var både tufft och kul att ta sig ifrån skanstull till skogås..Jag var totalt slut när jag kom hem,som tur var va Danne hemma och tappade upp ett bad och lagade middag...

Nu ska ja tjuvkika in i rummet och se om Jonathan sover eller om de bara är Danne.

Ska lära mig hur man laddar över bilder från mobilen...haha haft den i tre år och vet fortfarande inte hur man gör =)
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0