Krafter....

Vaknade av en hysterisk mamma som var orolig för att jag inte svarade på mobilen.Ville verkligen sova ut då jag & Danne var uppe sent för att göra mysigt till lillens hemkomst...
Åkte hem till mamma för att ta Jona oc sen träffade vi gudmmor Anahi för att promenera till centrum.

Kändes skönt att krafterna börjar komma tilbaka och imorgon ska jag till och med försöka simma några längder.Får se hur det ska gå.

Pratade med Lillian min kontaktsköterska om datum till operationen blev inte ett dugg klokare eftersom hon inte kunde ge ett svar ännu,trots att dom lovat att vi skulle få de i början av Januari.Måste tyvärr säga att jag inte är ett dugg chockad.Hon sa precis som jag trodde att dom hoppas dom kan säga ett datum den 26 januari då jag har läkarsamtal.Hoppas verkligen inte jag behöver strålas eller få mer cellgifter men det kan hända...

Försöker tänka posetivt men det är inte alltid så lätt..Annars har vi ätit hos svärmor idag.Köttfärsås med spaghetti.Jona tyckte det var super gott!!!!

Ska sova med älskling nu i Våran säng....Så skönt det är att vara hemma...puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0