Grattis

Idag har jag känt mig som en riktig mamma..promenerat runt och varit super glad åt att Jona är frisk,så vi kan gå ut igen och inte behöver sitta hemma och glo....Jag vet inte vem som blev gladast,han eller jag =)

Annars var det fika i Farsta och hänga runt med gudmor Anahi som räddade mig igår från att gå under...Var supertrött och mådde inge bra,så kom hon som en ängel och hjälpte mig med Jona =) Tack prima....

De e tufft nu när Danne jobbar och man är själv för det mesta.Jag vet att de är så alla mammor har det men dom e förhoppningsvis inte sjuka också.Det är nog tufft att vara mamma men den här extra kryddan gör det riktigt svårt,men jag ångrar aldrig och kommer aldrig ångra att min son e född...Älskar dig mer än du kan ana Jonathan.Han är min glädje i livet!!!!

Vill inte skriva så mycket nu längre eftersom mina tankar är helt laddade på negativa grejer tyvärr inför operation och känner att det verkligen behövs lite positiva laddningar,ska bli jätte kul att gå på cellen imorgon...Ser verkligen framemot de.Har så svårt för att sova då tankarna flyter iväg,men ska försöka göra mitt bästa....

Har annars haft en underbar kväll med Dannes familj och firat hans mamma som fyllde år.Åt panpizza och tårta.Det var trevligt som alltid....Grattis Irene!!!! Jona stannade och sov över där och jag saknar honom redan =(...hihi men en natt överlever man ju...


Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

tack så mycket! Jo förhoppningsvis tar jag körkort i år, men man vet aldrig.

Skönt för dig att få va hemma! Det måste va guld värt <3

2010-01-18 @ 20:12:01
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0