Äntligen börjar livet!!

Nu har man Äntliiiigen efter en lång tid flyttat hem...Tack alla som har hjälpt till och gjort detta möjligt...Vi har fortfarnde lite små plock att stå i som att sätta upp lister och måla där vi spacklat,men köket funkar som det ska och det går att bo här =)
Har inte vågat ta hit Jona än eftersom det blev klart idag fast vi har sovit här sen söndag.Mormor har fått vara barnvakt men jag har träffat lillen på dagarna....

Danne har haft sin första arbetsdag idag och det gick super bra..Han har fortfarande sitt jobb kvar utan tvekan och kommer att jobba fram till Maj eller något...Sens ska vi som familj med mormor och Janne åka och hälsa på morfar i Marocko...Vi alla är väll förtjänta en skön och lugn utan bekymmer semester när allt detta är över...

Har känt mig otroligt frisk och har verkligen levt under det här lovet,men nu e allt tillbaka igen och jag var på min första ct röntgen för det här året...Hoppas på att ja får ett operations datum snart så man slipper gå och undra..Vill hinna åter hämta mig innan Jonathans ett års fest.

Planerar också för att ha en inflyttningsfest innan operationen eftersom jag är rädd och orolig skulle det kännas skönt...Man vill självklart inte tänka dålöiga tankar om operationen och jag önskar att jag skulle kunnakänna att den är enkel och inte alls vara orolig men det kan jag tyvärr inte.Har till och med tänkt tanken att skriva brev till alla nära & kära ifall att,men självklart ska jag kämpa för jag har så mycket att leva för...

Min tro säger mig att det är guds vilja att jag ska klara mig igenom det här,han vill att jag ska få en till chans,få vara en underbar mamma,vän och flickvän.Jag tror det är hans vilja och därför känns det som att de ändå kommer gå bra,men människa som man är så åker tankarna omkring som aldrig förr...

Nu ska ja sova för Jona ska vaccineras imorgon.Hoppas han inte får feber eller en allergisk reaktion som jag fick av kontrastmedlet idag under röntgen...kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Tant Jossan

Äntligen, längtar tills jag får se lägenheten!!! :D

Mohaha sen kommer vi tjejer och de kommer bli så skönt, sol och bad! (Lite party kanske?) ;)

Operationen kommer gå galant! Och vi finns alltid här för dej!

Ser verkligen fram emot inflyttningsfesten!!:D



Puss på dej my love!

2010-01-12 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0