Underbar helg!!

Nu har helgen kommit och gått..Har haft en strålande helg och firat Danne hela helgen..
Fredag började inte så jätte bra då jag väntade på samtal från läkaren som aldrig kom,tillslut gav jag upp och bestämde mig för att inte vänta mer..Ringde till växeln och tjatade fram doktorns tel nummer,ringde honom.Han skyllde på en annan doktor som inte hade givit sitt svar ännu.Typiskt doktorer,ingen vill ta ansvar över ett misstag...

Runt tre tiden ringde i varjefall doktorn upp och talade om att han hade fixat ett datum!!Det kändes som en lättnad trots att han bara sa femtonde eller sjuttonde februari.Bara att få en klarhet om en vecka kändes som ett mirakel.

Efter detta efterlängtade samtal storstädade ja och Ani inför Dannes födelsedag!!Ska åka och träffa doktorn på tisdag så de var bara att koppla av i helgen!Igår var jag & Danne på thaimassage som mamma gav oss.Den var super bra.Massörskan berättade att jag hade en skadA sen två år tillbaka i axeln,men det visste jag redan om...Hon var jätte duktig men hon pratade tyvärr inte svenska så de var lite svårt att förklara vad ärren kom ifrån.Tillslut hittade hon på sin egen historia,hon förstod aldrig att jag var sjuk trots att jag sa de ett antal gånger...

Nu är Jona hos farmor,Marcus och Danne sitter och lanar och jag ska passa på att göra dådant man inte hinner  vanliga fall...kram på er


Kusinerna,Frida & Danne


Mormor,svartsjuk Jona,lio och jag



Våldgäster =P



Panter tanter - Emelie <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

♥♥♥♥ saknar dig vad fint ni har fatt nu i lagenheten ska bli kul o se nar jag kommer hem... Kramar ♥♥♥

2010-02-11 @ 06:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0