lättnad eller?

Jaha haft en härlig dag.Fikt med mamma och ani i farsta,varit hos min cellgruppsledare,ätit god tacogratäng och umgåts med mysiga tjejer...

Kom hem runt halv nio och hittar ett brev från karolinska...Hjärtat slår några extra slag när jag öppnar brevet och läser thoraxkliniken planerad operation 15 februari 2010.....

Kan inte fatta att de är så snart!!Blandade känslor fyller mitt sinne...rädsla,oro,fruktan,lättnad,tro,hopp,förtvivan allt på en och samma gång.Tror inte riktigt jag har fattat att ja faktiskt ska operera mig på måndag och läggas in på söndag...min sista helg i helgen och Danne jobbar lördag!!!Har jätte svårt att sova och känner mest av oron istället för glädjen just nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0