Doktor och tröttthet hör ihop

Hade svårt att sova igår natt som vanligt och vaknade sen kvart över sex imorse...

Mindre än fem timmars sömn och direkt till ortoped mottagningen för att ha mitt samtal om doktorn.
Doktor var väldigt trevlig och rak på sak,han var super optimistisk och lugnade många av mina tankar samtidigt som han gjorde mig super förvirrad.

Hade förberett mig på det värsta men han sa att dom hade fel angånde typ allt!! Han sa att dom jag pratat med inte har en aning om hur det kommer att bli i verkligheten..Jag hoppas på hans version för den lätt mkt bättre,men han avslutade samtalet med att säga att den andre doktorn antagligen kommer säga något helt annat,de känns inte spec tryggt måste jag säga.

Vad gäller datum blev man inte ett dugg klokare...haha dom gillar att driva med mig..Verkar inte direkt bry sig om att Danne,farmor och alla andra som ska ställa upp behöver ta ledigt i tid..Men va SKa man göra?? Ska träffa den andra läkaren på fredag,så får väll bara vänta på att de åter igen ska ringa i mobilen för en tid....

Nu är ja super trött och förvirrad så ska bada och laga mat,sen blir de en tidig kväll hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0