Ännu en dag i väntan.....

Idag har ja bara varit hemma försökt se saker från den ljusa sidan....somnade sju på morgonen imorse,så har sovit lite under dagen.....Läkaren ringde såklart efter alla mina sura inspelningar men hade ingenting vettigt att säga.Han skyllde allt på den andra läkaren som ska operera och sa att hon varit på semester.Imorgon skulle dom kolla på bilder men

Jag kände direkt att jag stängde av örat när han pratade då han bara hade massa undanflykter,så de enda man kan göra nu är att vänta till på fredag och hoppas på att ett mirakel ska hända....

Alex och Danne har tittat på en dålig skräckfilm medans jag har sovit!!!

Skulle ha simmat idag men det får bli imorgon istället med Jona & mormor på förmiddagen...
Sen hoppas jag bara på att dagarna ska gå så att man får ett svar någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0