Tuff helg!!

Fick komma hem fån sjukhuset i fredags efter fin besök av min kära moster & min vän Hannah!!
Det var super roligt att hon kom & hälsade på mig på sjukhuset & vi fick tid att prata med varandra & umgås.
Vi har inte träffat varandra på ett bra tag men vi är fortfarande väldigt goda vänner,de har bara inte blivit av & nu när tiden stannar upp som den gör på sjukhus så var de ett perfekt tillfälle att få tillbaka vänskapen lite granna!!För man ska ta hand om sina vänner & aldrig ta dom för givet!!

Fredag när ja äntligen fick komma hem efter att läkaren tillslut kom,så skjutsade min bror Sebbe mig hem.
Det är alltid en sån underbar känsla att få komma HEM när man varit på sjukhuset ett par dagar,man uppskatar det alltid så mkt mer!!

Mamma & Janne var på en välbehövd semester & jag med min tajming förstörde två dagar av dom genom att oroa henne.Men ja förstår min moder & skulle också reagera som hon om de skulle vara Jonathan.
En mammas kärlek har inga gränser!!

Lördagen var livlig & eftersom Danne jobbade natt på fredag så kom Marcus & Anna och sov hos oss hela helgen,för att hjälpa till med Jona.

Helgen har varit extremt tuff,då ja har gråtit mkt på grund av smärtan & framför allt min pastors dotter Linns bortgång!!!
Det känns som om ingenting är som förr & det är en del som saknas i kyrkan.Linn var en underbar vän,cell ledare,syster,fru,dotter och en riktigt bra förebild & guds kvinna!!Hon hade långt ifrån fått uppleva allt hon ville uppleva & göra allt hon ville göra,men Gud hade en annan plan för henne.
Känns så orättvist att hon är borta!!!Hon han ju bara bli ynka 25 år
Men samtidigt får man glädjas att hennes lidande är slut & att hon äntligen får vila ifred hos Herren,fri från sin sjukdom!!

Linn vi kommer alltid att minnas dig med ditt vackra leende & du kommer alltid vara en del av vår församling och i våra hjärtan nu & för alltid!!

Från församlingen till Linn Fenerström

Vi fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i vårt liv
I varje andetag
Du togs bort från oss
Alldeles för tidigt
Vi fick låna en ängel
För en stund!!


Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel


R.I.P 2010-08-26






Kommentarer
Postat av: madelene

Jag vet hur det känns när man förlorar någon.

Jag förlorade min farfar den 25/8.

Nu slipper dom båda lida och ha ont.

Men dom kommer alltid att finnas i våra hjärtan.

Kram!

2010-08-30 @ 09:13:32
URL: http://musicalpourn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0