Tillbaka med bloggen = Tillbaka till sjukhuset

Vaknade tidigt i Tisdags med extremt mycke värre smärta än på länge,en smärta som ja inte kände till på ett nytt ställe.Den här smärtan var obehaglig och fick mig direkt att börja gråta.
Danne frågade om han skulle vara hemma ifrån jobbet och hjälpa mig med Jona och utan att tveka en sekund svarade jag ja!!
Tyvärr hade Danne inte numret till sin chef så han fick åka till jobbet för att tala om hur läget var,medans ringde jag Tess eftersom hon sagt att hon var ledig just denna dag och EN ÄNGEL som hon är kom hon i racketfart och vi tog oss in till akuten.Ringde min kontaktsköterska som i sin tur ringde och förvarnade akuten om en Mr röntgen.
Men när ja kom in så blev ja inlagd på avdelning p14,dom ville inte släppa hem mig förns dom visste var de var och varför ja hade ont!Nu har ja legat inne 2 nätter med idag och längtar redan hem!!Trodde att sjukhus tiden var över nu och hade vant mig vid att vara hemma,men man ska inte ta något förgivet!!!!!!!!

Idag fick jag min lilla familj på besök & de väckte självlart minnen för oss alla,men man får tänka posetivt vi har ju gått igenom så mkt att de känns som om ingenting kan slå oss nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0