Lätt uttråkad

Precis som rubriken leder känner jag mig idag.
Igår hade ja besök av mina älsklings grabbar,men tiden går fort när man har kul & rätt som de va var besöks tiden över.Nu sitter ja här och ska äta crepes & väntar på smärtläkare & ortoped,vilket an aldrig vet när dom kommer men förhoppningsvis idag.
Min moster Marie är på väg in för att göra mig sällskap en stund,så man får lite annat att tänka på.Jag har pumpat i mig oxinorm mot smärtan vilket gör en lite grogig och snurrig på samma gång.

Sitter & äter skink repes som ja specialt beställt eftersom maten på fängelsen är bättre än här.
Förstår inte hur dom tänkte då??
Förtjänar inte sjuka människor bättre mat än kriminälla,då är d nå fel!!!
Hur ska sjuka människor bli friska har dom tänkt när maten dom får inte ens är ätbar,till och med barnmat smakar bättre.Hoppas ja får komma hem idag till min familj!!kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0