Tack!!

Då var det dags igen då...Sitter här på sjukhuset,har haft väldigt svårt att komma in på internetet, men nu är jag inne  =)...Den här kuren känns väldigt annorlunda och mer påtaglig då Min älskling Danne inte är här med mig.

Han har varit sjuk i en vecka nu och jag saknar honom oehört.....Tänk hur man kan ta saker som en självklarhet då de egentligen inte är en självklarhet....Vill verkligen passa på att Tacka dig älskling för att du är med mig på dom här tuffa behandlingarna...Tack för att du är mitt stöd.Tack för att du gör den "hemska sjukhus vardagen" lite bättre,lite roligar helt enkelt..Tack för vår underbara son och Tack för att du är den du är!!!!Älskar dig min kängru =)

Vill även passa på att Tacka Mina vänner/"Familj" som gör de värt att kämpa.Ni som skickar dom mest konstigaste sms någonsin när man mår som sämst =)Ni som tar ut mig och påminner mig om vad livet är,ni som kan driva om min sjukdom med mig och ni som finns vid min sida när jag behöver er som mest...Älskar er Tess,Jossan,Emelie och min kära kusin (Jonathans gudmor)Anahi, vad skulle jag gjort utan Vänskap i mitt liv......Ni är som mina egna tre musketörer förutom att ni är fyra....TACK!!!



Men mest av allt vill jag Tacka dom 2 personerna som har gjort den här situationen acceptabel(möjlig),dom som tagit emot mig & Danne med oändligt varma hjärtan,hjälpt oss med Jonathan och stöttat oss igenom vad som snart är hela resan.Kan inte ens beskriva i ord hur mycket VI uppskatar det NI har gjort för oss.Alla sätt ni försökt få mig att må bra,promenader,reser att se framemot,kramar eller bara ord som värmer.......
Det är bara möjligt genom den kärlek ni har,Allt ni har fått offra,allt som ni velat göra i ert liv har ni varit tvugna att skjuta på, det är inte något självklart trots att det är min kära mor och hennes man Janne jag talar om.



Tack allihopa för ert stöd, Jag lovar och svär att så fort ni behöver min hjälp så kan ni alltid vända er till mig, som jag har (motvilligt) vänt mig till er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tant Tess

Du behöver inte tacka hjärtat, det är en självklarhet!!

Älskar dig så himla mycket, gör allt för dig och lillgrisen! :D O danne också såklart :)



Älskar dig för evigt! :) <3

2009-09-23 @ 20:00:56
Postat av: Jossan

Vill bara säga att jag känner mej rörd av ditt inlägg.

Du ska veta att jag älskar dej så otroligt mycket och jag kommer alltid att finnas här för dej!

Du är en av de starkaste personer jag träffat!

Du är helt enkelt bäst Steffi!

2009-09-23 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0