Jonathan fri helg

Mycket har hänt sen sedan,jag e väldigt dålig på att uppdatera men d e för att jag inte riktigt haft ork till det. Mamma & Janne är borta en vecka och helgen har farmor Jonathan så jag & Danne vilar upp oss ordentligt.Vi har tid att samla våra tankar,laga mat,titta på tv och ha lite fritid för oss själva.Igår var vi så trötta efter att farmor hämtade Jonathan att vi sov tidigt och orkade inte laga mat..idag ska vi ha mer myskväll har vi tänkt,med idol och film...

Annars har jag fått väldigt posetiva besked om min framtid.Jag trodde som sagt att det var tre kurer kvar och höll på min nedräkning men plötsligt hände de ofattbara man börjar se ett slut på den här cancer historien.Dom tror att de e bara en cellgift kvar istället för tre och dom har börjat göra färberedelserna inför strålnigen..

Jag har inte riktigt hunnit smälta det dom sagt och vet inte om jag vågar heller därför de känns som att dom kan ändra sig snart igen och komma på att dom lägger till några behandlingar istället eller vad som helst,så jag vågar inte ta till mig de här just nu,känns för bra för att vara sant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0