Jag ska inte klaga

Har suttit och tittat på youtube inlägg som jag fick av Ariel när vi chattade liten stund på facebook..Blev helt tagen för det var en kille som inte hade armar och ben,men gick runt och levde ett vanligt liv.Han anpassade sig efter hur de var och hade lärt sig att skriva med fötterna och massa andra grejer,han klarade sig helt själv och verkade inte få hjälp av någon....

Hjälp vilken kille.Sen såg jag en mamma utan armar,hon gjorde allt med sina fötter och hon hade barn....Hjälp vilka otroliga människor de finns och här klagar man över styrka,behandlingar,illamående,trötthet, vad otacksam jag är....Tack gud att du fått mig att inse de nu,jag kunde haft de såååååååååå mkt värre.Istället har jag världens sötaste son,underbara vänner,stödjande föräldrar och en underbar kille som älskar mig för den jag är och som jag älskar för den han är....Hjälp vad jag är lyckligt lottad,vad sjukt att man ska behöva öppna sina ögon och verkligen se andra lida för att veta hur bra man själv har det....

Dom senaste dagarna har jag känt skam över att jag tyckt så synd om mig själv,snälla jag har bara cancer!!!!!
En som svarat bra dessutom,jag har fått en till chans till livet,DE KLART MAN TACKAR JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mina solstrålar....Älskar er!!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

älskling det är SJÄLVKLART att du ska och FÅR tycka synd om dig själv, det finns alltid folk som har de värre, men alla har sin egen kamp. Och du klarar din galant min vän!

Älskar dig :)

2009-10-30 @ 01:14:23
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

Hej! Va kul att du läser!

Tommy är en toppenkille ja, och nej han är inte biologisk pappa till barnen. Men han har varit tjejernas pappa sen graviditetsvecka 12, så nästan :)

Tommy jobbar på ett slags äldreboende, tio nätter i månaden. Eftersom att det är lite extrabetalt på natten så blir det ungefär som att jobba 20 dagar. Mer tid till familjen=)

Jo visst e det verkligen mkt att göra med två.. Double the trouble.. men också dubbel lycka =)

hur är det med er? hur går det för lille jonathan?

kram

2009-10-30 @ 12:04:14
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0