måste skriva av mig lite

Idag vaknade Jonathan runt åtta,så lite sovmorgon fick man.Danne är ju den som går upp i det här förhållandet då mornar inte är min starka sida under sjukdomen.Det tar ett tag att komma över huvudvärken,sen medecin illamående och dom flesta dagar måste jag ha frukost på sängen och en mental övertalning till varför jag ens behöver gå upp.Imorse var det riktigt segt och har känt mig ledsen hela dagen..Det kan ha att göra med att jag går på kortison så jag är en uppsvulen kossa,känner inte igen mitt eget ansikte när de stirrar tillbaka på mig i spegeln. Jag vaknade en morgon och var lite svullen,men nu har de verkligen gått till överdrift...Rädslan av att fastna och se ut såhär för resten av livet har kommit till mig och jag hoppas verligen att de släpper snart...

Tvingade mig själv att GÅ till farsta centrum med mamma och Jonathan.De tog lång tid och två stopp men jag klarade det.Den meningen trodde jag aldrig jag skulle behöva skriva i 20 års åldern,tänka sig att min mamma som opererat höften har mer styrka i benen än mig..De trodde jag aldrig heller...Mycket som är skumt här i världen..

Efter att jag gått till farsta var jag så slut att vi gick raka vägen till kina buffé.har som sagt fått mer aptit än någonsin,vilket inte heller är så bra just nu med svullnaden och allt.Sen tog vi bilen hem och jag var helt död.Gjort min motion för idag.

Sen kom Sebbe & Alex på besök och vi åt lax och krabba.det var gott.Jonathan ville smaka men de fick han såklart inte...Tar inga kort nu,då jag absolut inte klarar av att se mig själv,men Danne fortsätter säga att jag är vacker oavsett vad...Tänk va killar är bra på att ljuga =P...

Längtar tills svullnaden försvinner och tills jag får mina krafter tillbaka,känns inte riktigt okej att vara en sån kraftlös 20 årig mamma.Gillar inte att känna mig så hjälplös......
leka



Mamma,Jonathan & Danne äter krabba (Jag tar kortet så jag slipper vara med =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0