Willys och middag

Åkte till Willys och shoppade loss ordentligt...haha Jonathan tyckte det var så kul att handla,han njöt varje sekund,så mycket att titta på och så stort..

i bilen på väg till Willys


haha jag har blivit en riktig bloggnörd


Sen åkte vi till Farsta centrum en sväng och sen hem.Medans Janne packade in maten gick jag,mamma och Jonathan en promenad i området.Vi var inte ute så jätte länge för lillen var hungrig och jag frös.När vi kom hem hjälptes vi alla åt att laga farsdag middag.De blev en jätte god förätt parmaskinka med ruccola sallad och äpplen och sen lammfärsbiffar med couscous och tzatziki.



Farsdag middag

Efter middag badade Danne och Jonathan sen lekte vi som vanligt.Jonathan håller på att få tänder så han har fått en ny favorit leksak för den går att suga på och klia med.



Nu sover lillen och jag tittar på och så kom polly medans Danne spelar lite dataspel..Hoppas jag inte har feber imorgon igen när jag vaknar för då sa doktorn att jag måste åka till akuten och det orkar jag inte.....

God natt



Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

vad kul att du uppdaterar så mkt!

det e roligt att titta tillbaka på också i takt med att ungarna växer ;)

2009-11-08 @ 22:49:06
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0