Tidig morgon

Vaknade kl fem av att jag frös lite grann och var extremt kissnödig.Övervägde att kissa på mig bara för att slippa gå upp i kylan,men tillslut tog jag mitt förnuft till fånga och gick upp.

Inne på toaletten kom mina kvävda hostningar som jag haft i tre-fyra dagar nu.Dom var värre än tidigare och tillslut fick jag ingen luft kändes som jag skulle kvävas,letade efter larm klocka men hittade inte.

Tur var vaknade Danne(han som är jätte svår väckt)och ringde på klockan åt mig.Sjuksköterskerna kom och på med syrgas sen feberkoll.

39,9 in med intravinöst alvedon och sen antibiotika.Klockan sex mådde jag bättre,men nu kan jag inte somna om.Sitter här med syrgasen på ett tag till för att vara på säkra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0