Söndags mys med mig själv

Jonathan är hos farmor.Danne är & jobbar med Meko i lägenheten,mamma & Janne är på bio och jag har hela radhuset för mig själv.Aldrig hänt.Jag ska ta ett bad,sen ska jag göra smoothe,ladda upp med popcorn och godis och se en film på canal plus.Det har jag gjort mig förtjänt efter en lång dag på Ikea.Vi handlade våran nya garderob idag och Danne och Meko fick för sig att bygga klart den till imorgon.Vilka händiga killar man har va???

Själv vaknade jag med träningsverk efter promenaden till farsta kl sex imorse,så jag gick upp och gjorde maten till Jonathan för omväxlingens skull.Tänkte att Danne behövde få sova lite längre om jag ändå var vaken.Det var jätte mysigt,sen gjorde vi gröt också och åt frukost.Kände mig lite piggare idag trots Ikea så jag städade med hjälp av mamma vår tillfälliga garderob där uppe.De kändes skönt,nu ser man vad som saknas så man kanske ska samla ork till sig och shoppa lite nytt...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0