Söndag

Idag har jag haft ont och det strammar i cvk,längtar till tisdag då jag får min pickline.Annars fortsätter allt som vanligt 39 grader feber igårnatt och imorse. Börjar bli van.

Imorgon  är det måndag vilket betyder läkarna är tillbaka och ronder,så vi får se vad dom säger om cvk.Dom ville ju inte sätta in något för dom var rädd för infektion,men nu gjorde dom det ändå i helgen när dom inte var här.Sen är det dags för strålning igen,de känns bra.

Idag kom mamma på besök och vi åkte ifrån sjukhuset lite i en timme medans jag var fri från antibiotika,men när jag kom tillbaka mådde jag dåligt och var jätte trött.Skulle fått besök av Anahi men kände att det inte var någon idé då jag bara ville sova.

Nu saknar jag min son otroligt,vill bara hem!!!!Tänk hur ledsen och arg man kan bli av att inte få träffa sin son!!!!!!!
Älskar dig Jonathan nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0