Så var det dags igen

Feber,frossa samma sak inatt,något lägre temp på 39 grader.Igår gjorde jag en pet röntgen fär att se vad den där förändringen är för något,ska få svar på den idag.

Mådde så dåligt igår att jag inte kunde upptadera,kollade på mammas pojkar och sen sov jag.

Emellan de var alla klantiga här på sjukhuset och personalen var så vimsiga att jag fick säga vad dom skulle göra,kändes inte så bra,men alla har ju sina trötta dagar.Nattpersonalen hade mer koll så vi kunde somna tryckt i varje fall.

Dom  ringde hit narkosen som satte en ny nål på mig i onödan för att dom trodde den jag hade var trasig men det visade sig att det var vätskepåsen som dom skulle ge som var trasig.

Visste de hela tiden eftersom antibiotikan gick in utan problem.Men men vad ska man göra vi alla gör fel,man tycker bara att inom vården borde det inte finnas några misstag??
Har precis hunnit dusha och är nu kopplad till sängen i två timmar som vanligt.Jonathan och mamma ska komma en stund på morgonen,så jag får se min guldklimp...hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0