Pickline

Vaknade imorse överlycklig över att äntligen få ta bort min cvk.Hade så ont inatt att jag bad om smärtstillande och något att sova på.Fick både tablett form och intavinöst.

Klockan åtta som vanligt kom dom in med frukost och sen emlade vi inför picklinen.Vid halv tio kom mamma,då jag hade bett henne att vara med eftersom jag är så stick rädd.Danne gick på promenad med Jonathan medans.Det gick ganska fort och det enda som kändes var ett extremt långt stick i början och sen bedövningsticket såklart.

Efter det är det dags för röntgen för att se om picklinen sitter bra eller om den behöver dras in eller ut lite grand. Den behövdes dra ut lite grand så nu ska dom göra det sen åker äntligen DEN FÖRBASKADE CVK!!!!TACK GUD!!!

Dom ska passa på att bädda rent medans jag dushar eftersom det kom blod,sen ska jag på röntgen igen och sen ska jag strålas.

Anahi är på väg hit på besök,hon har med sig god lunch och ska sova över...jätte kul=),men jag kommer sakna Danne,men jag ser mina två älsklingar imorgon igen!!

Kommentarer
Postat av: Karin Wieselblad

Åh vad skönt!

Kram Karin

2009-11-24 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0