Permis över helgen

Igår åkte jag hem för permision över helgen.Det kändes sådär att lämna sjukhuset för jag vet att jag kommer ha feber och utan ringklocka vem ska ge mig allt jag behöver mitt i natten.Min kille är underbar och stödjer mig,jag älskar verkligen honom,men en av hans negativa egenskaper kommer verkligen fram när han inte får sova,när man väcker honom är han världens otrevligaste människa och han har världens sämsta morgonhumör.Ironiskt nog är det precis då min feber stiger som mest med frossa och jag behöver hjälp.Därför var det delade känslor att få permis.Samtidigt som man tänkte på Jonathan och vill inget hellre än träffa honom.

Tess kom och hämtade oss igår och vi åkte hem,tittade på idol och åt massa gott.Det var mysigt att vara hemma igen.På natten fick jag feber precis som beräknat men vad som inte var beräknat var att mamma skulle ta hand om mig och inte kunna sova först hon sett min feber gå ner.Tyckte synd om henne,då jag inte sovit på en vecka nu snart så vill jag inte att mamma ska vara med mig i det också.Kändes inte alls bra,samtidigt som det var skönt att ha någon som tog hand om en,medans Danne sov djupt.Tack mamma!!

När jag vaknat upp var febern helt borta och runt tio kom Anahi.Sen tog vi det bara lungt,satt och prata i soffan,åt frukost osv Tiden går fort när man har kul,för Anahi skulle börja åka mot jobbet.

Gick till Farsta centrum för att fixa några ärenden,skulle precis äta lunch när mobilen ringer och Danne undrar varför jag inte svarade på mobilen.Sjukhuset hade ringt och sa att dom hittat kocker i mitt blod så jag måste åka in.Mamma blev som vanligt rädd och ville att jag skulle ta med mig maten,så vi inte bara sover & äter..

jsg är så trött nu  ska ta en power napp....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0