Ingen operation idag

Det blir ingen operation idag utan det blir nog imorgon för dom har skickat en remiss så vi avvaktar svar.Har haft feber nästan hela dagen fram till nu men det kändes ändå skönt att dusha.Har försökt att inte klä mig så kallt och inte lägga filt över mig nu när jag äntligen inte frossar.

Det blev tredje gyn besöket idag på mindre än 2 veckor,men den här gången gjorde de inte ont.Det känns jätte bra för då vet man att den delen är fixad.Hon sa att den här antibiotikan jag använder antagligen dödar allt.

Hon berättade också att jag skulle få gå hem till helgen så nu vet jag på ett ungefär hur länge jag blir liggande.

Annars händer inte mycket,längtar hem och efter min underbara son,men han kommer imorgon=)...
hoppas jag mår bra då

Kommentarer
Postat av: J.

Tråkigt att du måste operera dig! Tänker på dig och håller tummarna för att du ska bli frisk. Jag mår otroligt mycket bättre, så jag är ett levande bevis på att det kan bli bra.. att det finns ett liv efter cancern. Hoppas att operationen går bra. Kramar från J.

2009-11-16 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0