Idol kväll

Började må bättre efter ett tag,så dagen blev ganska lyckad ändå.Åkte in och strålade mig runt fem tiden,det var inga köer in men lite köer på vägen hem.

Vi åkte och handlade lite snacks till ikväll på ica och sen åkte vi raka vägen hem.Mamma hade lagat schnitzel med potatis,så jag fixade salladen.Det kändes så skönt att vara så pass pigg att jag kunde stå i köket och fixa saker själv istället för att alla gör allt åt mig.

De låter kanske konstigt,men jag är så trött på att bli serverad hela tiden samtidigt som jag uppskatar att dom serverar..Nej ja är inte otacksam men jag har längtat efter att kunna servera dom och kunna göra mina egna saker själv,hoppas ni förstår vad jag menar..

Sen lekte jag med Jonathan och sen badade Danne med honom.Efter badet gjorde jag Jonathans första tuppfrilla...snyggt va??



Men idag fick jag i varje fall servera medans vi kollade på Idol.Vi åt glass med bärsås till,chips,dip,gurka,ostbågar och milkshake.haha riktigt fredags mys.

Jonathan var uppe under hela idol,han somnade vid utröstingen.haha perfekt för nu kan jag skriva lite sen ska jag också sova.Imorgon är det helg vilket betyder att jag slipper masken!!!!JIPPI!!Nu börjar jag uppskata helgen mer =)....

Jonathans nya leksak =P


Nu ska jag sova,de är en dag imorgon också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0