Hemma!!

Haft en stressig morgon/dag så jag har inte hunnit skriva någnting.Vaknade kl nio och åt frukost,såg ett avsnitt av min & Dannes nya favorit serie Entourage,Tack kära broder för tipset.Det räddade oss under sjukhusvistelsen,så att vi hade något att göra.

Efter det åkte jag ner till strålningen medans Danne packade våra saker inför hemgång =)

På strålningen var det kö som vanligt(alltid mest på fredagar)fast jag fick smitta före eftersom jag hade möte med sarkom läkaren kl elva.Hann precis upp innan hon kom och mamma med Jonathan var redan där.

Ringde mamma igår för jag ville att hon skulle vara med eftersom jag nu för tiden inte längre hör varken det ena eller det andra av vad läkaren säger.Kommer inte ihåg ett ord av det,det går bara in och ut genom örat,konstigt??

Självklart kom mamma snäll som hon är och alltid ställer upp.Hon hade hundra egna frågor att ställa,vilket är bara bra tycker jag plus att hon skällde lite och ställde läkaren mot vägen om varför dom inte satt en pickline direkt så jag slapp genomgå cvk smärtan.Läkaren kunde inte svara på det och erkände att detta var fel.Mamma har varit med mig sen början av den här resan och har varit ett otroligt stöd i alla lägen.Ska nominera henne till nästa årets mamma =) för mig är hon en självklar vinnare!!!





Mamma och Jonathan på café


Vi kom hem runt ett och började packa upp och åt lunch,sen åkte vi ner till Farsta och fixade lite ärenden.

Klockan halv fem hade vi tid på bvc med doktor.Det gick super bra.Jonathan är en frisk och fin kille som väger 8950 gram och är 70 cm lång.Han ska vaccinera sig på onsdag,så jag är lite ororlig över biverkningar.känner ni något barn som har vaccinerat sig??eller har egna? skriv gärna och berätta,Tack!


Jonathan på bvc

Nu har vi kollat på idol och Jonathan har precis somnat så jag tänkte göra samma sak.God natt


Kommentarer
Postat av: Sara :)

Jag ska också vaccinera min son, nästa vecka. Man är lite orolig över biverkningar men det ska inte vara någon fara. Har vänner som vaccinerat sina barn och de fick enbart lite feber. :)

2009-11-28 @ 10:29:42
URL: http://mamisprince.blogg.se/
Postat av: Lina Lindgren

Hej gumman! Hoppas det är bra med dig :)

Läste om vaccineringen.. jag jobbar för tillfället på en bvc i samband med vaccineringarna. vi har nu vaccinerat typ 1000 barn och har inte hört något om några allvarliga biverkningar. Vanligt är ju som sagt ömhet och feber, som med andra vaccineringar. Hoppas det går bra!



Kram!!

2009-11-28 @ 15:52:03
Postat av: Alicia

Heej Steffie!

Jag vaccinerade Aysha för drygt en vecka sen och det var inga som helst problem. Lite feber bara, men den försvann lika fort som den kom!

Skönt att allting går framåt, hoppas du får en underbar jul och ett härligt nyår med familjen!



Kram på dig!

2009-11-28 @ 20:07:24
URL: http://mrdudette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0