Heldag med Tess

Jonathan och mamma kom hit för att lyssna på vad läkaren hade och säga,men jag tyckte inte jag blev ett dug klokare.Dom sa bara att det var svårt att tyda röntgen men att dom ser en förändring,men det kan lika gärna vara en strålreaktion,dom vet inget nu. Dom önskade att dom kunde ge oss ett svar men dom måste avvakta och kanske ta prover ur den för att vara på säkra sidan.

Annars har Tess varit här,jag har mått relativt bra så har försökt hämta saker själv,springa runt här på sjukhuset och njutit av att vara fri från antibiotikan dom gånger jag fick vara det.Vi tittade på tv och pratade en massa tjej snack,så nu e man upptaderad =)...svårt att ha koll härifrån vad som händer i världen runt omkring.

Anahi har ju varit här och besökt mig också,så helt isolerad med bara Danne har jag inte varit =P

Hade feber igen för en timme sen(39,5),så de har tydligen inte gett sig trots allt,men det tar väll kanske ett tag till.Kollade på Idol och ska sova snart.Saknat min älskling då han passade på att komma bort ifrån sjukhuset då Tess kom.Men nu är han här igen och vi kollar på idol.Saknar alla och vill verkligen komma hem nu=)
pussar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0