Frihet

Började dagen med att bara ligga kvar i sängen och mysa med Jonathan,så glad över att vara hemma =) Han har blivit så stor och det känns som han mer och mer börjar förstå vad som händer runt honom.Igår ville han aldrig somna för han tyckte det var så roligt att vi var hemma...=P

Efter vi myst färdigt bakade vi lussekatter,Jonathans första julbak!Han är tyvärr lite för liten för att förstå vad man skulle göra men stoppade degen mer än gärna i mun.



Sen gick vi till Farsta och köpte en ny leksak från Br,åt lunch och tittade lite i affärerna.Har svårt för att få en julkänsla mitt i allt det här, jag som annars älskar julen och allt som hör till.Men ska försöka baka mera,gå på julkonserten och klä julgrannen så kanske känslan kommer...



Träffade tjejerna och tog en fika i Farsta.Det var jätte kul,kändes som år sedan.Kul att prata av sig lite och upptaderas lite om deras liv också.Saknade Tess tyvärr men någon av oss måste ju känna pengar =p

Åkte till lägenheten som snart är klar och hämtade Danne sen drog vi och hyrde 2 filmer till ikväll.Borat och borta bra men hemma bäst,får se om dom är nå bra??


Kommentarer
Postat av: Tant Tess

Saknade er med!

Vi får bestämma julbak snart, så vi får mysa!

Och så får jag pussa på lillgrisen! snart får jag börja säga storgrisen :D;)

<3

2009-11-29 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0