Emelie på besök

Nu har jag precis ätit carbonara med spaghetti.Det vart väldigt starkt men gott.Tjockisen fick ris med kyckling burk. Har varit i lägenheten och är jätte nöjd med walking closeten som Danne har byggt!!Köket börjar se ut som ett kök med alla lådor men det är fortfarande en bit kvar på den delen.Det var jätte skönt att kunna hjälpa till lite i lägenheten även om jag bara hängde upp galgar i garderoben,så kändes de skönt att äntligen få vara delaktig.Tog massa kort men man måste verkligen se den i verkligheten för att förstå hur fin det är.

Garderoben (Min sida)


Dannes sida


hängde upp galgarna!!!



Killarna bygger på köket


Efter vi hade jobbat i lägenheten åkte vi till farsta centrum och köpte mössa,handskar och halsduk till mig, 2 söta pyjamaser till Jonathan för han har växt ut sina.Mina ben fungerade jätte bra och det var skönt att kunna gå runt som en vanlig människa.

Sen handlade vi mat till Jonathan och blöjer på hemköp och en chips påse till vår filmkväll ikväll.

Efter det kom Emelie förbi och lekte med oss.Det ska bli så tråkigt att hon åker bort och så läääääääääääääänge också.Kommer vara en helt annan människa när hon kommer tillbaka,allt de här kommer vara över då och jag kan träffa och krama folk hur jag vill utan att oroa mig över immunförsvaret och jag kommer kunna springa efter Jonathan när han hittar på all bus utan att få  huvudvärk bara av tanken.Vi kommer att fira Jonathans ett års dag när hon kommer hem!!!Oj du anar inte hur mkt jag kommer sakna dig Emelie,lova att maila och hålla kontakt och gör inget på din resa som jag inte skulle gjort =P



Nu ska jag,Danne & Jonathan titta på film och mysa i soffan...Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Tant Tess

Shit va fint det blivit! ni har ju kommit hur långt som helst, kom ihåg att ringa yossef när ni behöver, så ställer vi båda upp :)

jag kan sitta som sällskap så inget går sönder o han fixar elen :P;)

2009-11-07 @ 21:31:14
Postat av: Emelie

Kommer sakna dih också nått otrligit mycket älskling inget du inte skulle gjort då får jag göra det mesta med andra ord ;P puss

2009-11-08 @ 02:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0