Cvk

Klockan två ringde dom och sa att jag skulle få min cvk.Mamma och Janne var här eftersom Danne var på bio och jag var jätte nervös inför operationen.Mamma följde med och fick vara med under ingreppet.Jag fick lugnande och lokalbedövning så jag kände inte mycket mer än sticket från bedövningen.

Nu sex timmar efter känner jag jätte mycket och har ont.Hade svårt att röra mig och det sved då dom hade tejpat för hårt,men nu när dom har lagt om det blev det genast bättre.Det svider i varje fall inte när dom ger antibiotikan och jag behöver inte bli stucken...Helt underbart!!(inte just nu,men smärtan släpper säkert)

Tänkte lägga upp lite bilder men jag varnar för känsliga tittare!!



Mitt (lilla) portacut sår




Min nya cvk



Nu ska vi se entourage,hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag ville bara säga att jag läst din blogg ett tag nu och jag tycker att du skriver så fint, hoppas verkligen att du blir bra snart :) Kram sara

2009-11-22 @ 14:58:42
URL: http://mamisprince.blogg.se/
Postat av: Hanan

Vilken kämpare du är och en sann krigare ;)...Hoppas verkligen på att du blir frisk så du får leva lyckligt med din lilla familj och de omkring i alla goda dagar, ;) du kämpar verkligen och ger inte upp vilket får mig och andra personen och känna sig starka och glada över det lilla vi har. Så som du kämpar och andra som har cancers det är genom er då man förstår att så länge man lever så finns det hopp. hoppet försvinner då sista man slocknat. Det är bra steffie kämpa på och det märks att du har underbara folk runt om dig, Kämpa vidare för det lönar sig till slut ;)och lycka till..!!



PS! Vi gick i samma basketlag förut ;)om du undrar

2009-11-24 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0