Äntligen??

Hade en jobbig natt.Antibiotikan sved så vi trodde det var fel på nålen vid midnatt,satte en ny nål och provade igen.Sved fortfarande.Då spädde dom ut antibiotikan i koksalt men mina kärl vägrade det sved fortfarande.Dom har fått nog av alla sprutor och skit.Dom orkar inte en dag till,till och med sjuksköterskan insåg det,så hon ringde jouren och dom började disskutera en cvk.tillfällig infart.Eftersom jag inte får en pickline först tisdag och såhär kan vi inte hålla på.

Tillslut satte dom den i vänstra foten men det känns väldigt otympligt.Men jag hoppas jag ska få cvk idag,det ser så ut,men dom har inte ringt än.

Danne ska gå och se New moon som han har längtat efter så mycket,jag vill också se den men han sa att om den är bra som han tror så kan han se den igen med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0