Cancer fri dag

Idag har ja levt precis som ja levde dagarna innan ja fick reda på att jag hade cancer.Jag började dagen med att åka in till stan med mamma,Janne och Jonathan. Vi promenerade runt på kungsholmen och sen åt vi lunch på ett mysigt ställe vid vattnet. Sen åkte jag hem fixade lite med papper och åkte till heron på bio och middag med tjejerna. Vi satt & pratade om allt möjligt förutom cancer.. Vi såg smygprimiär på The proposal. Rekommenderar den starkt har inte skrattat så mkt på länge.Nu har cancern hunnit ikapp mig dock och jag är supertrött så ja ska passa på att sova medans Jonathan gör det. Tack för en underbar kväll.Ni är guld värda. Ha de så bra i Grekland Emelie och ta mkt bilder......Älskar er



Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Hej, Kom in pa din blogg via Emelie's blogg ville bara skicka en tanke. Var stark!



Josefin

2009-06-22 @ 04:55:00
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja vi hade en fantastisk dag! Fler kommer..

Älskar dej babe!

2009-07-12 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0