Sjukhus nätter

Idag har jag gjort min datortomografi röntgen. Det e kontrastmedel som vanligt så jag måste dricka mycket för att få ut de ur kroppen. Direkt efter gick jag till avdelningen för att få börja behandlingen.Tyvärr kom doktorn in och berättade att jag inte skulle få börja först imorgon pga att det blev försent så då ringde jag mamma och Jag,mamma,Danne och Janne passade på att gå på bio eftersom vi skulle tillbaka till sjukhuset igen senare på kvällen. Vi såg the reader tyvärr var den för seg för oss alla och lite olämplig för just oss. Ingenting jag skulle rekommendera. Nu sitter jag på sjukhuset med Danne och vi ska se en film. Saknar min plutt som har blivit så stor!!!!!

Var i strängnäs på Emelies landställe i helgen. Det var helt underbart bara att få vara med tjejerna!!!!
Ni anar inte hur mkt ni betyder för både mig & Danne! Älskar er!!


Vänner för alltid 




 & Min underbara Kille och miraklet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0