Livet fortsätter...

Den tredje kuren gick bra. Behövde inte åka in på sjukhuset efter en veka som den första och även fjärde gången som var över midsommar. Prickat perfekt. Illamåendet blev jag dock inte av med utan de har funnits där varje kur och verkar inte vilja ge sig. Jonathan fick opereras för ljumskbråck men det klarade han utan problem, en riktig kämpe de där =)


Sen var det dags för Nattis student, grattis åter igen gumman..

                                       
Vi tre precis som förr,  Blod är starkare än vatten  ( Mi prima),   Rolig bild md flygande Jonathan


Sen var pappa i Sverige också och vi passade på när jag mådde bra att fira min 20-årsdag.

                                        

Den fina buffén                  Giriga Jag och                       En Stolt morfar Didi med Jonathan


Nu är jag ikapp vart jag är idag.Har precis kommit hem från akuten efter en tuff dag.
Hade 38 grader feber så d var inte så mkt att tjaffsa om, var bara att åka in på en gång.
Bättre en gång för mkt än en gång för lite är hela familjens motto.
Hoppas dom ljusare dagarna kommer snart, men så här mkt har ja inte orkat hålla mig uppe för att skriva,
så någonting måste ju de betydda =) Nu ska vi mata Jonathan sen e d hopp i säng för hela familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0