Kur Fem

Så var det dags igen.Kur nummer fem och åter igen förhoppningsvis den sista innan operationen.Jag har hittat på mycket den här helgen eftersom det alltid känns som man måste "leva" innan man ska "läggas in".
Var på tjejmiddag på fredag och utgång efteråt, en skön avslappnad dag med tjejerna åter igen inte en tanke på cancern.Lördag var jag,Danne,mamma,Janne(mammas man),Jonathan,Sebbe(min bror) och Frida (hans tjej) på Gröna lund och körde femkamp.Åter igen en dag då cancern inte fick ta över.Söndag var jag med Danne inne i stan och sedan åt jag middag hos mormor.Måndag var det dags igen läkarsamtal inför kuren jag ligger på nu.
Vi trodde vi skulle få ett operations datum men fick höra att dom precis fått röntgen bilderna från sista pet och att dom först nu kan börja planera inför operation. Jag bad om att få se ALLA röntgen bilder eftersom ja inte orkat eller velat det tidigare och insåg först då hur illa de verkligen var från början. Tänkte för att ni ska förstå mer vad jag går igenom visa dom men har dom tyvärr inte på datorn än. Lägger upp dom så fort jag kommer hem.



Medans har jag tagit kort på Mina två älsklingar som jag inte vet vad jag hade tagit mig till utan,


Den vackra skjortan man får av staten när man ligger inne,



Nålen dom sätter innan cyt ges och...



även på cytostatikan dom gett mig idag.

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0