Vår son

Den 15/12 år 2008 var Jag och min kille Danne(Pappan till barnet) hos ultraljudsbarnmorskerna i Liljeholmen och fick reda på att vi skulle få en son..
 Han var 18 cm lång, vilket är lite för långt i den veckan (v.18) Men banrmorskan sa att han hade långa och fina ben, det var nog därför.
 Kändes helt overkligt att se våran lilla pojke så extremt tydligt.
 Han rullade runt, hickade, drack vatten, klia sig i huvudet och vinka....
Hur sööööt som helst.
Jag och Danne köpte tre bilder och en dvd skiva på 5 minuter...
 Hehe När d är ens första barn blir man nog bara LITE överdriven tror jag...
 här får ni se några av bilderna, lite halv skarpta....

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0