vecka 27

Hej hopp alla läsare...Idag mår jag inte alls så bra som jag hade velat,,, Spydde imorse och lyckades sedan ta bilen till farsta för att ta en fika med tjejerna...D va kul som alltid...
Har börjat få riktigt ont i ryggen, höfterna & magen så d vart en snabbis för att sedan åka hem och sova....
Helgen har varit skön, ja fick låna bilen & åka runt och sen var det alla hjärtans dag....
Danne var bjuden på en femtiårs fest, som hade maskerad tema starwars så ja var tvungen att måla honom..
hehe d va kul...
Såhär blev resultatet


Han skulle sett läskigare ut om d inte vore för hans ögonfärg eller hur??

Medans Danne var och festade hade jag Tess över på middag...Vi hade vår egen lilla fest, god mat  och cumbia musik....Helmysig kväll...På Söndag tog jag bilen in till kyrkan och hade helt glömt bort att man faktiskt måste parkera bilen någonstans också...Jag & addi fick alltså leta parkering över 45 min, så vi tjännade ingenting alls på att ta bilen i slut ändan....

Hjälp vad magen har växt den här veckan... Förra veckan såg man nästan inte ens att jag var gravid, den här veckan ser magen ut såhär, ändå har ja fortsatt att gå ner i vikt...så nu har ja gått ner 7 kilo SEN jag blev gravid

 Trött & sliten och blekare än aldrig förr, men så ser man ut nu för tiden..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0