Väntan....

Sitter fortfarande i sjukhuset rum 16 och väntar på att det sista av kuren ska gå. Ringde mamma precis och bad henne komma lite tidigare så att jag & Danne kan dela på en pizza. Värdelös mat på sjukhuset idag, eller också e de bara jag som tröttnat på fisk med potatis.Det är en av maträtterna som det finns att välja emellan, sen brukar dom ha någon typ av biff eller köttgryta. Dom har i varje fall fått lite mer att välja på sen jag var här sist.Då fanns det bara kokt potatis eller ris, nu har dom lagt till potatismos också =)....

Längtar så otroligt mkt hem till lillen och min egna säng... Danne vill nog också hem nu, känns som om de e vi båda som e sjuka när vi ligger inne såhär.Båda blir sega och det tar på krafter att inte röra sig så mycket som man brukar.Imorgon är det dags för Bvc besök, så jag hoppas verkligen jag slipper alla bieffekter denna gång.På Tisdag ska jag till gynkoll eftersom dom inte hittade något fel i magen (varken via kolo eller gastron.) så tror dom nu att det är gynekologiskt, Så vi får väll se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0