Måndag

Så skönt att vara hemma.Nu väntar man bara på att dom dåliga dagarna ska vara förbi. Idag var vi på Bvc.Jonathan väger 6500 gram och som vanligt hade vi en liten tävling vem som gissade närmast.Jag vann.Vinnarpriset var frukost på Waynes Coffé...

Efter att ha varit där, hade jag gjort mitt helt enkelt och gick hem för att bara titta på tv och ta det lungt. Danne gick och hyrde lite filmer,så det finns nu när man ska vara hemma ett tag..Satt och pratade lite med brorsan om framtidsplanerna inför min cancer.

Trots att Danne och mamma tjattat om att tiden går så fort, d e inte långt kvar osv, så var det inte först än Alex konstaterade det som det verkligen slog mig. Jag har precis gjort kur sju av tretton, 24 veckor behandling av 50.Det är mycket!
Nästan halva.Tiden går så fort men samtidigt så sjuktsakta!! Känns som jag missar hela Jonathans uppväxt totalt, känns som jag är här men ändå så långt borta. Det känns ibland som att jag gör saker som jag inte har ett enda minne av att jag har gjort..De e bra att dom görs i varje fall...hehe Nu sover Jonathan så jag ska nog passa på att sova jag med...Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0