Långa dagar

Sitter på sjukhuset med Danne och försöker dricka så mycket det går. Det är bra med cellgifterna att dricka mycket. Har inte så mycket att skriva då d inte varit någon händelse rik dag.Har bara kollat på serier med Daniel och spelat kort i sjukhuset,men det är helt okej sa min psykolog då cellgifter är ett jobb i sig.Hon förklarade för mig som känner mig värdelös när de inte händer saker,när jag inte orkar göra några aktivitter att de är helt okej att bara slappa och kolla på tv för att ta cellgifter är som att jobba 200% heltid.Hon sa att det är det tuffaste och jobbigaste en människa kan göra rent psykiskt och fysiskt.Det kändes lite bättre då men jag har nog väldigt hårda krav på mig själv när det gäller vad man ska orka här i livet...Vill njuta & inte ligga som en sombi.Men måste man så måste man,nu ska ja titta på Unga mödrar och i pausen drömma tillbaka om Grums.



Jonathan har lärt sig gräppa nu gäller det bara att han lär sig släppa =)
(haha tråkig humor här på sjukhuset)Men erkänn att den var bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0