Bland tankar

Så var det dags att skriva en uppföljare hur allt går...hmm vet inte riktigt vad ja ska skriva. Visa dagar lever jag som vanligt andra dagar vaknar jag och ringer till jonas gudmor och min ängel plus min store bror som bor granne så får dom komma och hjälpa mig...Dom senaste dagarna har jag inte sovit bra,sen typ tre veckor tillbaka....Igår somnade både ja o danne halv tio,samtidigt som min bror & hans tjej åkt in till sjukhuset för att jag ska bli faster.

Dom blev hemskickade tillbaka men när jag ringde imorse så var dom där igen,så idag kommer nog Jona få sin kusin =) D ska vi fira !!!!

Igår hade jag doktor samtalde gick mest ut på att få ett datum vilket jag trodde jag skulle få när ja kom. Dom hade inte gjort nåonting som vanligt men när vi blev irriterade och sura så ringde dom upp läkaren på direkten och vi fick höra deras samtal.

Precis som alltid inom sjukvården skyllde dom alla på varandra sen bad dom om att få ringa upp när dom hade ett datum. Jag & mamma gick därifrån med blandade känslor mest besvikna från min sida...

Dagen efter kom de efter längtade samtalet,men som vanligt inget datum....Dom sa dock för att jag skulle få någon framförhållning vecka 6 eller 9.Fick också höra att operationen inte är så liten som man trott och att jag inte ens kommer kunna byta blöja på min egen son....Så de var inte spec glada nyheter direkt...dessutom sa dom att operationen är svår och att dom själva inte riktigt vet hur dom ska göra,härligt att höra...

aja ska foccucera mig på det roliga!!!kanske måste till sjukhuset idag !!!



Jonas första julklapp!! tänk att vara så här liten,inga bekymmer alls!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0