Oro...

Hejsan sista dagen här hemma i lägenheten....

Har varit och handlat lite med tess och hennes blivande fästman på ikea,små saker som Danne behöver medans jag inte är här!!

Sen var jag & fika med mormor,Janne,mamma och Jona i centrum...Känns lite jobbigt att Jona blivit förkyld och eftersom ja har operation på måndag får jag inte rikskera att bli sjuk,så han får sova hos mamma sista natten jag är här....D känns grymt jobbigt men då kan jag & Danne ägna ås åt varandra ikväll..men jag saknar lillen redan...

Jag har lagat mat,städat,hyrt film,köpt en liten present och tappat upp ett bad,eftersom Danne jobbar till sju och kommer vara helt slut när han kommer hem.....

Sista natten hemma sen blir de sjukhjus ett bra tag...känns jätte tråkigt men ja måste försöka tänka positivt...Snart e min hemska resa över,blott ett minne i dagen!!!!!!

Önska jag kunde få ligga på samma avdelning som ja haft behandling,dom var så otroligt gulliga och många av dom har ja kvar kontakt med på facebook!!!! Men d får jag tyvärr inte....

Aja nu ska ja skriva lite mer lappar,jag måste ju vara förbered oavsett vad....

Just de,mamma hittade mitt gamla kors så de känns som lite mer lycka inför operationen,jag förväntar mig bönesvar!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Lycka till!

2010-02-13 @ 20:42:38
Postat av: Tant Jossan

Skönt att korsett hittades! snart är den här hemska resan över och då ska vi fira som aldrig förr!!!!



Älskar dej du starka kvinna!!

2010-02-14 @ 08:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0