GuldKors?

Jag har tappat mitt silver kors som ja haft sen ja var liten,har fått för mig att den fört tur med sig och glädje =(...

Tappade den på röntgen för några veckor sen och har letat efter ett exakt likadant fast i guld,men har inte hittat....Känner att jag vill ha ett innan operationen..

Jag,Ani,mamma,Alex & Jona åkte in till stan idag och letade efter just de speciella korset.Hitta ingen ens liknande den jag hade...Fast Jona fick en super söt tröja av mormor....

Efter vi letat hela dagen inne i stan så sa mamma att jag kunde få hennes fina kors,det var väldigt likt mitt ganla fast i guld..Jag vet hur mkt de där korset betyder för mamma och jag tycker att hon redan gjort tillräckligt för mig men hon sa att hon ville att jag skulle ha det...

Bilen startade inte imorse så ja & Alex fick ringa på assistans vilket gjorde att allt blev försenad som i sin tur gjorde att jag inte hann träffa en gammal kompis som ja verkligen såg framemot att träffa....Men ja fick en familjekväll istället med Danne,Jona,Ani & Alex.

Jona har blivit så stor att han dricer själv och äter inte barnmat längra utan vanlig.Just nu är han förkyld också..ohh vad jag kommer sakna min klump!!!!

Daniel insåg idag att allt faktiskt är verkligt,på måndag ska jag opereras och han erkände att han är precis lika rädd som jag,om inte räddare!!

Imorgon kl tio e de inskrivin och ska vara på sjukhuset nästn hela dagen sen ska jag gå på bio med Youssef,Tess och Danne,vi ska se farsan...kram på er!!



Glädje <3



kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0