??

Har inte haft varken tid och lust att blogga längre,kanske är för att man är frisk eller aa man e på väg att bli frisk,slipper ha döden flosande i nacken även om den finns i bakhuvudet..Är hemma nu och har inte spytt en enda gång sen jag kom hem,tror de bara var hemlängtan..

Jag och Daniel tackar gud för att allt har gått som de har och vi hoppas att vår resa inom sjukhus är över nu!!!!!!!!!!!!!!!! Nu vill vi ut i livet och leva på riktigt som vanliga människor...

Jag har en full recovery framför mig att bli bättre ifrån för just nu kan ja knappt skriva de här utan att behöva vräka i mig ena morfin tabletten efter den andra..Har super ont spec runt kvällstid,men hoppas på bättre vägar...

Saknar Jona så ja spricker!!!Imorgon ska vi åka och träffa honom,vare sig dom kommer till oss eller vi till dem...Längtar!!!! Ska sova så d fortare blir morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0