Börjar pratas om rehab

Halloj allihoppa...nu ligger ja i sängen på sjukhuset och känner att jag lever.Det svider och strammar så fort jag rör mig,men d e inte så konstigt,har ju tagit bort ett helt revben och en tumör,vem som helst skulle känna av de...
All smärtstillande är borta nu,så d e ren smärta som gäller!!!Känns bra på sitt sätt...Haft så mkt besök att jag knappt hunnit tänka,men som ni alla vet så gillar jag att ha det så =)

Tur att man har så stort nätverk så att man aldrig behöver känna sig ensam!!

Det lutar mot att de blir några dagar rehab,men d e nog de bästa för mig ändå trots allt!!Vill verkligen bara hem till min älskade man och lille son,men måste bygga och göra mig själv stark först så ja har all den kraft och kärlek ja behöver ha för att få livet att fungera som vanligt igen!!!

Kommer behöva mkt hjälp i början,men ja kommer göra allt jag klarar av att göra själv plus lite till =)



Gullplutt på besök plus föräldrarna <3


Brorsan plus brorson



Primiiis & stora pluttski!!!Kan inte fatta att han snart är 1...Tiden går alldeles för fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0