Trötthet

Den åttonde kuren slog hårt......
Först var jag dålig väldigt lång tid efter kuren & när ja äntligen var på benen igen hade jag inge immunförsvar och åkte på virus. Det var bara att åka till akuten och vänta som vanligt.På akuten var det som vanligt ingen fart och vi fick vänta länge,jag & Danne..Kom dit torsdag kväll och blev liggande inne till måndag eftermiddag...Kör resten av antibiotikan hemma....Har tyvärr inte orkat skriva då energin och styrkan varit extremt låg....Men nu mår ja bättre igen lagom till nionde kuren som e på Tisdag eller onsdag...Längtar verkligen tills allt de här är över...Nu har Danne blivit sjuk,vet inte fått han åkt på men vi kan inte vistas i samma hus,så han e hos sin mamma....Känns inte alls kul & trots att idag är första natten ifrån honom så saknar jag honom redan...Ska sova nu men ska försöka skriva imorgon också...Jonathan hälsar=) God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0