God morgon

Igår var Emelie här och hjälpte mig & Danne med Jonathan.Det var jätte mysigt,vi har ju alla tre bott ihop tidigare så de kändes som lite flash back.Sen var mormor förbi med plättar och sylt som Sebastian var sugen på,som jag ska äta till lunch idag =)...Tack snälla mormor..Annars vaknade Jonathan kl kvart över sju imorse så de blir en lång dag idag,men de är mysigt de med.Jag & Danne ska se på coco chanel,sen ska vi ta en sväng till farsta och fika och handla lite,sen är det myskväll framför tv som gäller.Vi ska se mammas pojkar och sen har jag börjat kolla på inlåst,de är ganska intressant faktiskt...Idag kommer mamma & Janne hem ifrån Spanien,dom har varit borta en vecka så vi har haft huset helt själva...Det har varit både skönt & tråkigt på samma gång =)Danne e inte så mycket för att fika i Farsta medans det är en självklarhet för mamma =P.....
Igår kväll tänkte jag,Emelie,Danne och Jonathan äta kina i Hökarängen så vi tog en kvällspromenad för att upptäcka att de var stängt,vi var så sugna att vi beställde hem istället...Det var jätte gott men de hade varit trevligare att sitta på restaurangen,men vad ska man göra...

Nu ska vi fortsätta se filmen,men ja kanske skriver lite senare om jag orkar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0