Tung morgon

Idag vaknade jag sju för att åka till gynakuten,har haft lite problem i underlivet ett tag nu,de har med cellgifterna att göra.Dom dödar ju allt och inte bra tumören,så lite biverkningar här och där är bara att räkna med.

Kom i varje fall dit runt åtta men sen fick vi sitta och vänta för doktorerna börjar inte jobbet först nio,så då tyckte en sköterska att jag kunde gå och stråla mig medans,så de var snällt av henne att säga de.När jag gick till strålningen kände jag att jag inte riktigt mår så bra,så jag sa de till min kontaktsköterska och hon tyckte jag var varm och tog tempen på mig.

Jag hade 38,5 så hon tyckte jag skulle gå tillbaka till gyn akuten och säga de.Jag och mamma gick tillbaka till gyn och dom undersökte mig plus tog blodprover.Nu har jag fått en bred antibiotika för urinvägsinfektion och livmodersinflamation,jipppi ännu mera medeciner..

Daniel är hemma och tar hand om Jonathan och jag ligger i sängen,så de blir nog en hemma dag idag,förutom att jag ska strålas en gång till så jag måste ta mig in till stan i vilket fall som helst..



Skrev ingenting igår, för jag hade inte tid.Var på strålning sen lunchade jag med Anahi på Fridays.Vi var jätte jobbiga måste dom tyckt för vi ville sitta där de inte satt några andra,så att jag inte får några basilusker på mig.

Tillslut var vi nöjda och maten kom,de var inte så jätte gott tyvärr men de gick att äta.Sen möte vi upp Danne och Meko i Farsta oh tog Jonathan så dom kunde åka och jobba på lägenheten,ska snart lägga upp bilder på garderoben som är klar,ska bara orka ta mig dit,vill så gärna se,tänkte göra de idag egentligen men nu vart de inte så.

Sen skjutsade Anahi hem mig och jag satt och lekte med Jonathan tills e blev dags för strålning,då fick mormor vara barnvakt medans jag och Anahi åkte in.Hon är min egen ängel!!

Ett gammalt kort på oss två


Efteråt åkte vi hem och åt jätte god fisk som mamma hade lagat samtidigt som vi tittade på mammas pojkar.Senare på kvällen åkte jag och hämtade Danne och Meko från lägenheten,för Danne hade ingen åkremsa så då skulle han fått gått i regnet,de ville jag inte.


Hittade en gammal bild på mig och Daniel (just friends)
l



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0