Skit dag

Somnade inte om först vid nio någon gång sen kom massa läkare och störde.

Har fått in en tredje antibiotika,för de verkar inte bita på mig så nu e jag ganska kopplad hela tiden.Fick feber igen och frossa 40 grader sen kom dom och tog blodprover,blododlingar igen???

Sen åkte vi till röntgen,datortomografi igen för att utesluta att jag inte har lunginflamation.Sen till strålning men då får jag reda på att deras server har krashat så jag får inte strålas,alltså blir jag inte klar den 26 längre,utan 27 men sen så får jag bara strålas en gång om dagen från och med nu,vilket gör att de blir uppskjutet ännu mer.

Hoppas jag bllir färdig innan december i varjefall så man hinner få lite julkänsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0