Sjukhusdag med mys morgon

Jag vaknade utan smärta i benet idag,de var så skönt...Hade nästan börjat vänja mig vid smärta varje morgon kl sex i höger benet.Så nu e jag jätte glad att jag slipper det. Jonathan vaknade kvart över åtta och har fått välling och lekt i sin nya gåstol som vi köpte på babyproffsen igår. Han har hittat leksakerna men inte riktigt fattat att man kan gå med den,han har fötterna i luften mest,men den är omtyckt.


Mina morgon änglar


Den nya gåstolen

Sitter och väntar på hemsjukvården som ska komma och ta blodprover nu på morgonen,för sen har jag läkarsamtal kl halv tolv.

Har jätte mycket frågor inför de här samtalet,vet ju inte ens om jag har en behandlingskur den här veckan eller inte.Hoppas verkligen inte,för nu börjar jag äntligen må bra och benen har blivit starkare,så de känns som ett ordentligt bakslag att ha en cellgiftsbehandling nu,men vad ska man göra,det är dom som har min framtid just nu,allt vilar i deras händer. Sen har jag strålningsförberedning kl halv två,då jag kommer att få göra en Mr röntgen,den ser jag inte framemot för de är så bullrigt och man måste ligga absolut stilla,men det är ett måste så de e bara att göra..Efter jag har gjort alla sjukhus grejer så tror jag att jag ska unna mig själv en fika i farsta innan vi går hem och lagar mat...Men vi får se kanske blir för trött för det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0